Thursday, May 31, 2012


RRUGA QË NUK ZGJODHA
Robert Frost

Dy rrugë degëzoheshin në një pyll të verdhë
e më vinte keq të mos i ndiqja të dyja
e meqë isha udhëtar i vetëm, mbeta gjatë
duke parë njërën prej tyre sa munda
Pastaj mora tjetrën, pse ishte po aq e bukur,
dhe kishte, mbase, pamjen më të mirë,
sepse ishte me bar dhe më pak e rrahur;
edhe pse kalimi i kish bërë ato
pothuaj, të dyja të ngjashme
dhe atë mëngjes të dyja ishin aty-aty të njëjta
me gjethe që asnjë hap s’i kishte njollosur.
Oh, e lashë mënjanë, të parën, për një ditë tjetër!
Dhe duke ditur se njëra rrugë çon në një tjetër,
dyshoja, se a do të kthehesha prapa,vallë.
Do ta tregoj me një psherëtimë
diku aty pas vitesh dhe vitesh:
dy rrugë degëzoheshin në një pyll dhe unë-
unë mora atë më pak të rrahurën,
dhe kjo bëri gjithë dallimin.

Përktheu: Faslli Haliti

No comments:

Post a Comment